maandag 11 januari 2016

Ik heb ook altijd pech bassie en adriaan

Dan zegt hij steevast ik heb ook altijd pech. Dat moet ik aan de binnenkant van mijn ogen. Het leukste scenes vind ik dat de Baron altijd de telefoon breekt. Zowel van Joop als persoon en van het karakter Vlugge Japie heb ik jarenlang.


Ik voel aan mijn neus dat er iets niet klopt en mijn neus laat me nooit in de steek! Hè wat heb ik een nachtmerries gehad van dat standaard muziekje die altijd kwam bij die spannende stukjes. Zeker ook geslaagt voor nederlands. Als B1altijd pech heeft - Drommels, drommels . Adriaan op bezoek nu hij zo ziek is? B1zegt altijd: ik heb ook altijd pech , ze moeten altijd mij hebben en de . Bij bijvoorbeeld B1komt spontaan de zin ik heb ook altijd pech naar boven als je . Ik vond dit best een leuke en avontuurlijke . Ik keek BA ook altij totdat ik Bassie in het echt tegen kwam zonder zijn pak en smink op.


Ze moeten ook altijd mij hebben, ik heb ook altijd pech ! Ik heb ook altijd pech , mij moeten ze altijd hebben, zei er ook vaak iemand. Ik ben allang blij dat die enge Joker is opgehoepeld intussen. Sommigen hebben ook altijd pech. Door zijn eeuwige pech raakt hij ze echter steeds weer kwijt.


Dan heb je ook áltijd pech met je auto. Nou kan ik een week niet met je kletsen maar dat mag de pret niet drukken. Als clown Bassie ooit overlijdt, kunnen deze tweets écht niet.


Ooit zal clown Bassie overlijden. Stream Ik Heb Ook Altijd Pech by Excidium from desktop or your mobile. Maar ik heb nog geen nieuwe boem, baas! BA hanteerden in verdrietige situaties altijd de lijfspreuk: Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. B1(Hans Beijer) heeft altijd pech.


Ik ben ziek, ik moet naar het ziekenhuis en voorlopig kunnen we niet meer optreden. Het is nog altijd treurig gesteld met de tolerantie voor homoseksuelen, zo blijkt. Een trieste dag voor Nederland: eurosceptische heldenclown Bassie stopt.


Eerst beduvelde ze Olke, en nu: “ Ik ben ook een echt mens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts