dinsdag 19 maart 2019

Textielgaren zeeman

Bestel alles om te breien en te haken zoals breigaren in allerlei leuke kleuren nu op zeeman. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en . Ben nu bij de Action, Kruidvat en Zeeman geweest en daar allemaal niet.


Hoooked Zpagetti Bruin met Zwarte Stip.

Breien MET haken en ogen: Sjaal van textielgaren (zpagetti). Gehaakte omslagdoek gemaakt van Zeeman tweedwol. Garen Royal van de Zeeman is best al heel dik, als je dan 15. En dit is het textielgaren wat ik eens wil gaan proberen, lijkt mij ook erg gaaf! Had gisteren de kriebels om iets.


Afbeeldingsresultaat voor zeeman garen Julia ( zeeman ) Je kunt goed merken dat wol in zit waar door je sons met haken ander draadjes mee pakt. Bij de Zeeman vond ik hele leuke zachte wol.

Mijn kids hebben ook vaak truitjes gehad van Wibra, Zeeman of Hans Textiel garen (ik noem het trouwens zelf altijd breiwol sorry breifanaat) . Voor mijn onlangs gemaakte dikke textielgaren had ik nog geen geschikte dikke. Oh, vandaag zag ik toevallig nieuwe kussenslopen bij Zeeman , nauwelijks. Voor deze draad gebruiken we een dikke haaknaald. Ons haakwerk gaat dus snel vooruit.


Benodigdheden per kussen: 1gr. Je kan een bol wol zeer goedkoop bij Zeeman of Wibra kopen. Ik heb een hele leuke col sjaal gemaakt met een super leuk steekje :) Deze sjaal maak je met bol garen en het is een heerlijk snel project. Textielgaren 4gr per stuk kleuren: turquoise middenblauw kobalt.


Dus ik ging kijken bij de Zeeman en Wibra, maar daar waren ze niet. Ook deze kun je vinden onder andere in de Wibra en de Zeeman vanaf euro. Deze omslagdoek heb ik gebreid met garen van de zeeman. Erom heen toeren gehaakt, Rand . Helaas is Julia hieer al een tijdje niet te koop en ik zag het ook niet meer op de website van Zeeman.


Misschien toch eens zoeken naar een . Ik had flink veel bollen Julia van Zeeman gekocht voor mijn Zachte plaid.

Het groene garen gebruikte ik uiteindelijk niet voor de deken. De kleuren van Zeeman dit seizoen vind ik echt te gek en het is natuurlijk mega- aantrekkelijk geprijsd. Hier moet ik wel bij zeggen dat ik de . De pyjamabroek in kwestie, met mooi kanten randje en een patroon van lieve bloemetjes. Om er textielgaren van te maken heb je alleen een schaar nodig. HEMA, Wibra, Zeeman en noem maar op.


Lees hier meer informatie en bestel direct het meest geschikte textielgaren. Voor breien zou ik gewoon een bol en naalden bij de zeeman halen, het. Specificaties: Merk: Olga van Zeeman. Het textielgaren heb ik gekocht bij de Action en het is gehaakt met. Stip en Haak en het garen is Royal van de Zeeman met haaknaald mm.


Ik gebruikte bollen Royal van de Zeeman : wit, legergroen en okergeel. En wat langer geleden scoorde ik al wat kleine restbollen Zpaghetti textielgaren. Gratis breipatroon – trui van textielgaren. Hopelijk is de opblaasbare poef nog verkrijgbaar bij de Zeeman , want hoe leuk is dit haakpatroon! Ze zijn gehaakt met textielgaren.


De wol is van Zeeman - tweed - jeansblauw. Ik ga morgen hiermee beginnen maar ik vroeg me af, kan je dit ook maken met textielgaren ? Louiza Georgogianni descrubrió este Pin. Descubre (y guarda) tus propios Pines en Pinterest.


Zpaghettigaren (dat hele dikke, textielgaren en haaknaald 12), ben ik. Het begon veelbeloven een kattennest haken met textielgaren. Dit duiveltje haakte ik met het Amy garen van de Zeeman (1 polyester).


Mocht je het niet vertrouwen, dan zou je kunnen kiezen voor textielgaren. Hobby textielgaren xl van het merk Made by me verkrijgbaar bij Action voor. Wat wist ik nog niet, maar toen ik de Zeeman binnenliep en daar de Tweed .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts