woensdag 13 augustus 2014

Zpagetti garen zeeman

Bestel alles om te breien en te haken zoals breigaren in allerlei leuke kleuren nu op zeeman. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Op zoek naar garen voor je haak- of breiproject?


Zpagetti t-shirt garen koop je eenvoudig en voordelig online bij Hoooked. Hoooked Zpagetti is superformaat klos van ruim 1meter uniek recycle textielgaren om makkelijk en snel mee te haken, breien of . Bekijk de categorie breien en haken op hema.

En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Hoooked katoengaren kleuren polyamide sjaal stuk super tweed washed . In onze Haakgaren Contest testen bloggers onze katoen garens en. Voor onze Haakgaren Contest hebben van onze favoriete haak. Erom heen toeren gehaakt, Rand bestaat uit vaste, halve vaste, stokje, have vaste . ZEEMAN Webshop - Webshop - Breien - Geen - Haakgaren Amy. Deze schitterende gebreide poef is handgemaakt van de beste kwaliteit 1 natuurlijke wol.


Dit vloerkleed haakte ik van witte Hoooked Zpagetti.

Dat Tweed- garen kun je ook overal voor gebruiken. Nou, ik kan behoorlijk haken (al zeg ik het zelf) maar met zpagetti kan ik. Ik wil het eigenlijk wel uit proberen maar weet niet of het wel mijn ding is. Ik wilde ze graag in turquoise maken, maar dat garen had ik helaas niet.


Als je haakt, dan ken je vast Zpagetti , of Ztringz, of StrengelS, of één van de andere . Stof tot Verven en Hooked at Home, Zpagetti enz enz. BartFrancis hebben altijd erg speciale garens , leuk om bij te . Tweed van zeeman bollen Naald nr. Zeeman garen heb ik nog wel liggen.


Met grote bol glansgaren van Scheepjes, deze heet Olifant en weegt 4gram,. Maatje het kleed is oorspronkelijk met Zpagetti garen gemaakt. Gratis Haakpatroon opblaasbare poef van de zeeman - Haak je mee. Eerst een poef maken van een stevige stof, diameter 70. Poef is gehaakt met een patroon van Echtstudio en zpagetti garen kleur taupe en haaknaald.


Ik heb gebruikt: bollen Julia garen ( zeeman ) en haaknaald 5. Deze omslagdoek heb ik gebreid met garen van de zeeman. Rond zpagetti gehaakt kussen, paars-roze. Ook ben ik begonnen om een kip van Zpagetti garen te maken.

Effect is min of meer zoals zpagetti - garen , maar effect is minder dik. Ik ben vorig jaar al een beetje begonnen en heb een tas van Zpagetti gehaakt maar verder nog niks. Maar natuurlijk ook van het garen en de haaknaald die je gebruikt en je hand van haken (haak je strak of juist los).


Vazen omhaken met zpagetti garen. Gehaakt kussenhoesje wat heb je nodig bollen wol Olga van zeeman een kussenhoesje Action en haaknaald nr. Haken voor de babykamer met zpagetti - Vloerkleedje - Opbergmandje - Dekentje - Maxicosi-hoes. Dit prachtige garen van Lang Yarns voelt zó zacht aan!


The Mediterranean Crochet: Zpagetti Crochet pattern Square Basket. Gehaakte poef van Nooodle garen met gratis patroon. Remaining Gray Een Shawl, bedacht met restanten grijs (tinten) garen die ik ha.


Nodig: bol Zpagetti van ten minste 8gram Haaknaald maat Breinaalden maat Schaar. Het garen breit lekker weg, ben helemaal blij met mijn aankoop uit. Bestel online goedkope haakgaren en breigaren met korting. I really like to work with T-shirt yarn, allso known as Tarn, such as Zpagetti ,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts