woensdag 7 december 2016

Bassie en adriaan navajo

Ik wil naar het land van mijn vader. Thema Navajo (Geronimo) van Klaris vond ik zo mooi. Trouwens, als bassie en adriaan voor de caravan zitten met die. Waar velen de navajo aflevering saai vinden, vind ik deze juist een van de . Navajo thema vind ik zelf ook erg goed en in De Verzonken Stad heeft.


Monument Valley Navajo Tribal Park. This Pin was discovered by Annemieke Houtman-Lanting. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Dutch , Norwegian Nynorsk , Southern Ndebele , Northern Sotho , Navajo , Chewa , Occitan. Tinypic is a photo and video sharing service that allows you to easily uploa link and share your images and videos on MySpace , eBay , blogs and . Zo leerde ik hier als kind voor het eerst over de Amerikaanse politiek en de Navajo cultuur. This page contains many articles about bassie en adriaan navajo. De Dineh (Dinéh, Diné) of Navajo zijn een volk van Noord-Amerikaanse.


Bassie Adriaan : In het Wilde Westen. In deze film gaan ze op bezoek bij de Navajo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts