donderdag 10 mei 2018

Creatief met action spullen

De leukste, betaalbare DIY ideeën met spullen van de Action. Een beetje van de Action en weer flink wat creatief - BespaarMama. Time for some Action – wat kun je doen met spullen van de Action ? Kerstboom van kransen, bij action , xenos , wibra vindt je de spullen om zo.


Creatief met Action - BespaarMama. Lekker voor een regenachtige dag. Nu kan je met de spullen van de Action ook nog eens hele leuke.


Van zichzelf al heel erg leuk maar er zijn mensen die erg creatief zijn . Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen. Bij deze weer een creatieve video van de Action We gaan Handletteren. Met een laserprinter foto afgedrukt. Geplakt met de varnish van de action blauwe dop. Dienblad en foto ermee ingesmeerd.


I4eDaLGinLeuke nieuwe Action producten Ik ben weer eens naar de Action geweest en kocht hier meerdere leuke creatieve. Hierboven alvast een voorproefje van enkele spullen die ik kocht bij Zeeman ( links), action (midden) en. Hollandse inspiratie, die je eenvoudig bewaart in je eigen collecties. En laat net dàt nu - voor een craftaholic als ik - een welkom geschenk zijn. Ik kocht veel Sinterklaas en Herfst spullen om de woning vrolijk mee te versieren en om met de kinderen weer creatief aan de gang te gaan . This Pin was discovered by belia boertje.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Liefhebbers gaan op zoek naar spullen waarmee de prachtigste kerstkaarten worden geknutseld. Ik ging voor een paar spullen naar de Action voor het DIY. Bij Action liggen de schappen vol met . Gister ben ik weer bij de action geweest om wat leuke spullen te halen.


Het leek me leuk om dit in een video aan jullie te laten zien. Hoi, vandaag heb ik een shoplog voor jullie vol met creatieve spullen die je bij de Action kan kopen, van washi tape tot kleurspullen ! Explora el tablero de Huisje Brocant creatief met action en Pinterest. Tips voor de leukste paasdecoratie bij de action. Van raamdecoratie, creatief , kunststof eieren, alles voor Pasen.


Al meer dan jaar doe ik met veel plezier aan scrapbooken en kaarten maken. Voor al jouw vakantie gadgets zoals slaapzakken, pop-up tentjes, reiszakjes en koffers ben je bij Xenos aan het juiste adres. Als je een klein budget hebt en creatief bent, dan is de Action de beste. Ik heb vooral veel creatieve spullen gekocht. Altijd leuk om iets betaalbaars te vinden waar je iets moois mee kunt maken.


Op mijn blog vind je twee keer in de week een artikel met diverse creatieve ontwerpen. Je heb daar zoveel mooie spullen en dat voor weinig dat je hele huis in . En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Bekijk de categorie knutselen op hema. Daarom ging ik naar de Action om wat leuke spullen op de kop te tikken. En niet nodig hebt Wil je nieuwe spullen voor in huis, ga je knutselen, wil je een kaart versturen of heb je andere goedkope dingen.


Het eerste waar je aan denkt is: Action. Je hoort dan ook regelmatig hoe creatief je bent. Vandaag weer een kleine DIY-tip: creatief met kastfolie van de Action ! Van de week ging ik op spullenjacht voor de Bossche kledingruil en . Ik probeerde een aantal DIY pakketten van de Action uit. Wat ik er van gemaakt hebt en wat ik er van vind lees je op . Waarom doet de fanpagina van de Action het zo goed en die van de Action zelf een stuk minder? Haar liefde voor de spullen en het knutselen straalt ze uit in haar posts.


Helaas, hebben wij gegroeid gewend aan het zien van . Met spulletjes van de Action maak ik zelf een SnailMail in bloemen thema. Gesso werkt tevens als primer, ik koop mijn gesso bijna altijd bij de Action , prima. Ook voor knutselspullen is de Action een prima adres.


Ria Struijk begon ooit een fanpagina voor winkelketen Action , inmiddels. Maar naast haar ontzettend creatieve geest, heeft Ria nog iets mee. Ik maakt al eerder een shoplog met action spullen , maar toen hadden ze deze Led figuren nog niet. Helaas waren ze binnen no-time niet meer .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts