dinsdag 5 juni 2018

Diy action spullen

De leukste, betaalbare DIY ideeën met spullen van de Action. Veel van deze ideeen komen van de fb fanpage van Action. Bekijk het bord knutselen met action materialen van LIEVE HEBBERECHT op Pinterest.


Save your old plastic spoons and use these DIY craft ideas to breathe Life Into Old. Kerstboom van kransen, bij action , xenos , wibra vindt je de spullen om zo.

Wist je dat creabea bezig zijn blij maakt? Ik probeerde een aantal DIY pakketten van de Action uit. Wat ik er van gemaakt hebt en wat ik er van vind lees je op . Bekijk ideeën over - diy action op Welke. DIY - DUCT TAPE WALLET - LOLOLOL - Ik zag van de week bij de Action.


Ik ben een Actionfan en heb deze pagina gestart om leuke dingen die ik tegen kom te delen. Benieuwd naar mijn gekochte Action items?

Ik ging voor een paar spullen naar de Action voor het DIY Gastenboek project, maar ik had niet gerekend op al die leuke spullen ! De uitdaging van vandaag was heel simpel: een art journal lay-out maken met alleen maar spullen van de Action. Drie dagen geleden deelde ik mijn budgetaankopen voor kaarten maken van de Action. Daarbij beloofde ik tegelijkertijd een DIY waarin ik stap . Met spulletjes van de Action maak ik zelf een SnailMail in bloemen thema. In deze DIY kan je zien hoe je Budget kerstkaarten maakt met producten. Ik maakte twee kaartjes met alleen maar spullen van Action en een . Voornamelijk DIY producten en knutselspullen.


En met zand erbij kun de kinderen ze zoeken! Ik gebruikte lijm die geurloos was en op waterbasis van de Action 2ml in. Alle spullen die ik hem gebruikt komen bij de Action vandaan, dus je kunt hem . Deze week maakte ik een winter wereld in een lantaarn.


Vandaag maak ik vogelvoer met Action. Regelmatig zie je in verschillende topics DIY spullen van ikea, hema, action ,. Na op het belgische bushcraft weekend verschillende hobo . Wij kochten weer knutselspullen bij de Action.

Knutselspullen Action Sint en Kerst. Wie The DIY Life al een tijdje volgt, weet dat ik helemaal gek ben op de Action , en daar ook regelmatig DIY spullen koop. Voor al jouw vakantie gadgets zoals slaapzakken, pop-up tentjes, reiszakjes en koffers ben je bij Xenos aan het juiste adres. Kerstkaarten zelf gemaakt met behulp van Action spullen. Voor mij betekent dit (ondermeer) het uitwerken van DIY projecten zoals vintage knutselen met Action.


Veel is er niet voor nodig en ze zijn in no . Deze kerst knutsel is vrij simpel, de meeste spulletjes vind je bij de Action. Ik (Julia) ben vrijdag naar de Action geweest en kwam met een hoop DIY spullen terug! Dat is ook meteen de reden dat dit artikel niet gaat over . Ik haalde alle spullen bij de Action , dus is het nog betaalbaar ook. Nu kan je met de spullen van de Action ook nog eens hele leuke dingen. Pak je voorwerp en smeren maar zo uit het potje muurvuller Action.


Experimenteer met dik, ruig en glad. DIY : Budget herfst kaarsenplateau met Action spullen. Een tijdje geleden heb ik jullie in dit artikel al laten zien wat ik bij de Action heb gekocht. Laat ik eerst even in het kort uitleggen wat ” DIY ” nou precies inhoudt. Al de spullen die ik heb gebruikt komen van de Action.


Bij Action vond ik deze brushpennen welke ik ook kan gebruiken voor het handletteren. Een pakje met pennen kost € 0 . Bij de Action heb je voor al een flesje anti klit spray die net zo goed werkt als. Op marktplaats vind je allerlei “oude” spullen die mensen niet meer. DIY staat voor “Do it yourself” ben je uitgekeken op je saaie cap maar . Van de week ging ik op spullenjacht voor de Bossche kledingruil en . Action is een echte budgetwinkel waar je van alles kunt kopen en daar zitten heel veel paardenspullen tussen waar je op het eerste gezicht .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts