donderdag 30 maart 2017

Katoen garen wibra

Macramé katoen garen bol m € 1. Breigaren fine cotton vervangt breigaren Miami. Dit artikel is bestelbaar vanaf stuks. In ons assortiment vind je 1 wollen en 1 katoenen garens maar uiteraard ook alle mogelijke menggarens die je je maar kan bedenken.


Bestel alles om te breien en te haken zoals breigaren in allerlei leuke kleuren nu op zeeman. Koop of Verkoop wibra garen op Marktplaats.

Ook verkoop ik garen ,wol en katoen haakgaren. Haakgaren kopen en het beste haakkatoen? Nova katoengaren van het merk Nova is beschikbaar bij Wibra voor de prijs van €1. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor. Voor deze omslagdoek heb ik gebruikt garen Rosa van katoen , polyester, €1.


Vorig jaar las ik op verschillende handwerkblogs al jubel-berichtjes over Fenna garen van de Wibra. Vier soorten garen worden het meest gebruikt: wol, katoen , acryl en. Katoen Acryl mix garen voelt zacht .

Voor mij is het belangrijk dat een garen wasbaar is. Dat heb ik met katoen ook, de iets duurdere katoentjes zijn merkelijk beter dan. Zelf haak ik meestal met Saskia ( Wibra ) een enkele x met Royal. Het is jullie vast niet ontgaan, maar bij de Wibra hebben ze nieuwe kleuren garen.


Bron: Folder Wibra Het zijn de Nona en de Lina. Dit zijn de inmiddels door de ambassadeurs gekeurde garens : Let op: ook bij de goedgekeurde. Goedgekeurd garen (alleen 1 katoen !):. Zachtheid: Het is katoengaren en daardoor niet super zacht, maar het is ook niet het. Toen ik eens bij de Wibra was voor wat Fenna garen zag ik een aantal . Heb een bolletje wol bij een soort Wibra hier in Duitsland gekocht.


Zijn alleen breigaren , dat zal denk ik ook wel minder goed helpen? Haken, Garen , Byclaire, Catana,lanagossa, mc woll, katia capr, made by me. SMC Catania 2– Haakkatoenshop altijd de laagste prijs! Hallo, Is er iemand die nog enkele bolletjes wit katoen garen (Nova) heeft van de Wibra ? Ik maakte de voetversiering met Catania (1 katoen ) en.


Wibra om te kijken of ze nog wat mooie bolletjes garen hadden . In ben zowiezo geen fan van acryl garen en al zeker niet van dat van de wibra.

Zelf heb ik liever wol of katoen om mee te werken, of een . Maar het katoen van de wibra dat wel gauw splijt heb ik inmiddels ook onder. Wij kunnen niet van alle garens goed zien of het aan de voorwaarden voldoet,. Verder kan je met katoen garen of bamboe garen breien, dan heb je.


Gebreide zuiveren katoenen sokken vallen vaak tegen: de pasvorm . Laatst passeerde ik nog eens langs de Wibra. Alle 1breiwol en haakgarens in één website. Alle kleuren van merken als Phildar, Lana Grossa, Scheepjeswol, Katia en vele anderen.


Zoek een bolletje katoen neon rose het is van het merk nova en is verkocht ong. Een paar jaar geleden was het dé rage in handwerkland: Fenna van de Wibra. Scheepjes Wanderlust is een fijn garen om mee te werken, het garen.


Het lapje dat op 30°C katoenwas is mee gewassen voelt wat stug aan, . Het rekt niet mee en daarom kan ik niet al te lang haken met katoen in verband met de tenniselleboog. Ben nu granny squares aan het haken van katoen van Sachenmayr. Een acrylgaren maar het lijkt katoen.


Zeeman en Wibra hebben voordelig garen. Daar was ook een verschrikkelijke run . Ik haak vaak met acryl (royal en soft van de zeeman, saskia van de wibra ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts